eXTReMe Tracker

torstaina, toukokuuta 04, 2006

Sommaren är här, jee jee!

Voi vittu lainatkaa ny joku mulle fillarin pumppua! Kun on nyt kesä tullu, ni johan on taas huimaa tuolla fillarin kanssa painattaa menemään. Ni tiätty gummit iha lötkynä talviunen jäljiltä ja ylläri et mun pumppu o kadonnu johonki.
Ennenvanhaanhan sitä vaan sit meni pihalle ja lainas jostai toisesta pyörästä pumpun ja sillä puNppas renkaat pullolleen, ni mitä helvettiä. Ajoin varmaan puoli tuntia ympäri Hervantaan ja tarkastin varmaan 500 pyörää eikä saatana pumpun pumppua!
Joutu sit polkemaan kesän avausretken löysin renkain, eikä se oo juhlavaa ollenkaa. Ni.

Tiiättekö muute ku joskus pitää jollai porukalla (5-10 henkee) tehä jotai, niinku jotai kusista harkkatyötä, tai suunnitella jotai tapahtumaa. Ni voi MIKS se menee aina näin:
Henkilö A lähettää sähköpostin: pitäisi tavata, ilmottakaa koska teille käy
Henkilö B: no siis mulle käy millon vaan, paitsi ei sillon ja sillon
Henkilö C: mulle ei käy ti 18-19 eikä viikolla 27 ke klo 19 jälkee, et esim ma kävis!!
Henkilö D: mulle käy ti 18-19!!
Henkilö E: mulle käy ma-to-ke 16-38 välisenä aikana, mut ei pe!
Ja sit tätä spämmiä tulee vähintään se 30 viestiä päivässä, eikä kukaan jaksa edes lukea, et koska kellekki ei sovi. Eikö voi vaa laittaa et nähää X tai Y, ilmottakaa kumpi käy. Et jos ei pääse, ni sehä on sit iha vaan henk.koht. voivoi.

Niijoo. Avasin myös suunnistuskauden eilen. Se on silkkaa hienoutta. Rullaluikurit ja mopo pitää vielä ottaa telakalta ja sit on kesälajit avattu.
Se o nimittäi kesä ny!
Titityy

6 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Harmi vaan, ettei päästä avaan festarikautta tänä vuonna huigeen juhlavaan Torokkiin. Tais järjestäjät saaha tyhjän arvan viime vuonna. Jos Jonna "mä en kuulu tänne lavalle" olis ollu keikuttamassa mormoonibyllyään ni oltas oltu salamana paikalla, eiks je!

R

10:06 ip.  
Blogger kispe said...

Niijjoo! Festarikausi on vielä avaamatta.
Lemmenvilttihä tuli jo korkattua vappuna. oujee

10:29 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Mitä aineita sä oikein käytät :D

11:49 ip.  
Blogger kispe said...

pah

10:13 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Nuoruuden intoa? =)

12:14 ip.  
Blogger kispe said...

lemmy, joo!
oon ku nuari poni laitumella! hahaha

12:47 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home